عزیزان همراه درود و وقت به‌خیر. ضمن خوش‌آمد‌گویی به دوستان جدید، می‌خواستم خواهشی را مطرح کنم:

عزیزان همراه درود و وقت به‌خیر. ضمن خوش‌آمد‌گویی به دوستان جدید، می‌خواستم خواهشی را مطرح کنم:
از ادمین‌های کانال‌ها، یا مسئولین ستون‌ها و صفحات ادبی که ممکن است در جمع کاربران "کاغذِ خط‌خطی" باشند درخواست می‌کنم اگر قصد انتشار داستانی از این مجموعه را داشتند، لطفاً به بنده اطلاع بدهند تا ویرایش و بازنویسی نهایی را روی کار موردنظر انجام بدهم. چون بعضی از داستان‌ها قدیمی هستند و نیاز به کار بیشتری دارند.

در انتها از سرکارخانم "معصومی" دبیر بخش ادبی نشریه "فسامهر" که با رفتار و منش حرفه‌ای خودشان بنده را شرمنده کردند، سپاس‌گزاری می‌کنم.