‌ای.. نبود، قلبی که تندتر می‌تپید را در زیرسیگاری خاموش کردم …

#داستانک_ده_کلمه‌ای

نبود، قلبی که تندتر می‌تپید را در زیرسیگاری خاموش کردم.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii