گویند چهل‌روز بعد مستی، عبادت ره به درگاه خداوند ندارد.. چه کنم یارب؟!

گویند چهل‌روز بعدِ مستی، عبادت ره به درگاه خداوند ندارد.
چه کنم یارب؟!ّ رمضان آمد و من دوش، لب‌اش بوسیده‌ام.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii