روپوش سفید.. بعد از هفت سال انتظار و دوری، سر قول و قرارش ماند و از آن طرف دنیا برگشت

#داستانک

روپوش سفید

بعد از هفت سال انتظار و دوری ، سر قول و قرارش ماند و از آن طرف دنیا برگشت . قول داده بود برود و با روپوش سفید پزشکی برگردد . برگردد تا با هم رویا های زیبایمان را بسازیم . آن هم چه رویا هایی .
همیشه عکس هایش را توی دانشگاه یا بیمارستان برایم می فرستاد و من کلی ذوق می کردم . وقتی توی آن روپوش می دیدمش که با هم کلاسی ها و هم کار هایش ایستاده و لبخند بر لب دارد قند توی دلم آب می شد و عکسش را هزار بار می بوسیدم و کلی قربان صدقه اش می رفتم . هر دو مان هفت سال صبورانه انتظار کشیده بودیم و لبریز از امید و آرزو و رویا ، لحظه شماری کرده بودیم .
خبر برگشتنش را که شنیدم مثل دیوانه ها شده بودم . با آخرین سرعت ممکن خودم را رساندم . سر تا پا سفید پوش بود ؛ افسر راهنمایی علت حادثه را انحراف به چپ کامیون و عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیر مجاز راننده تاکسیِ فرودگاه اعلام کرد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii