اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که متاسفانه از بس تکرارش کردهایم و دیده و شنیدهایم، برایمان کاملا عادی شده همین نگاه سودا گرانه و کاسب
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که متاسفانه از بس تکرارش کرده ایم و دیده و شنیده ایم ، برایمان کاملا عادی شده همین نگاه سودا گرانه و کاسب کارانه به تمام مسایل زندگی است .
همیشه حتی در خصوصی ترین روابط عاطفی مان هم در حال معامله و بده بستان هستیم . قبل از این که یقین داشته باشیم طرف مقابل را واقعا دوست داریم ، دائم از خودمان می پرسیم یعنی دوستم دارد ؟
پیش از بخشیدن همواره در فکر تلافی هستیم .
وقتی کادو می دهیم دو حالت بیشتر ندارد ؛ یا قبلا گرفته ایم و مجبوریم جبران کنیم ، یا می دهیم تا بعدا جبران کنند و وای به روزی که جبران نکنند .
انگار دوستت دارم هایمان را هم زورکی خرج می کنیم و گذاشته ایم توی حساب پس انداز ؛ سالی یکی سهم مادر برای روز مادر . یکی سهم همسر برای روز سالگرد ازدواج . شاید چند تایی هم برای پدر و روز تولد خواهر و برادر ها .
نمی دانم چه اتفاقی باید بیفتد تا بفهمیم محبت از یک جا جمع شدن می پوسد و از بزل و بخشش کردن شکوفا می شود .
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii