اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
وقت آزاد.. مدام مشغول اینم که بین کارهاى مختلفم کارهاى بیشترى انجام بدم
وقتِ آزاد
مدام مشغول اينم كه بين كارهاى مختلفم كارهاى بيشترى انجام بدم. مثلاً بين كلاسهام و نهار، يك ساعت وقت دارم كه تصميم گرفتم توش به مقالههاى جديد نگاه بندازم. اما معمولاً ٢٠ دقيقه بيشتر طول نميكشه. بنابراين بين مقالهها و نهار، يه تايم ٤٠ دقيقهاى دارم كه توش شروع كردم به يادگرفتن روزى ٤ تا كلمه جديد فرانسوى. اين كار هم با تمرين و تكرارش ١٠ دقيقه وقتمو ميگيره كه بين يادگيرى زبان و نهار، نيم ساعت برام ميمونه. تصميم گرفتم روزى ١٠ صفحه ادبيات كهن بخونم كه ٢٠ دقيقه وقت ميبره. بنابراين بين نهار و خوندن ادبيات، ١٠ دقيقه باقى میمونه. خوندن تيتر اخبار، ٥ دقيقه زمان میبره كه مناسبه. الان پنج دقيقه وقتِ اضافه دارم. نميدونم اين ٥ دقيقه رو تمرين طراحى كنم، به مادرم تو وين زنگ بزنم، ويديوهاى آموزشى كه دارم نگاه كنم، يا نامهاى كه برام نوشتى رو براى هزارمين بار بخونم؟ خوندن نامه ٤ دقيقه و ١٨ ثانيه طول ميكشه. يعنى ٤٢ ثانيه وقتِ اضافه دارم. تو اين ٤٢ ثانيه، میتونم چند تا عكس خوب نگاه كنم كه حال آدمو بهتر میكنه. دكترم میگه تو مريضى، لازم نيست براى ٤٢ ثانيه برنامهريزى كنى. اما نمیدونه كه دیدن اون عكسها ٣٠ ثانيه وقت میگيره و بيشترين نگرانيم اين روزها براى اون ١٢ ثانيه است. میدونم اگه كار ويژهاى براش پيدا نكنم، بالاخره تو يكى از اين ١٢ ثانيهها بهت زنگ میزنم.
#بهزاد_اقطاعى
@mohsensarkhosh_khatkhatiii