دیشب برای بخشی از مردمان کشور، شب ترس و وحشت بود

#تقدیر

دیشب برای بخشی از مردمان کشور، شب ترس و وحشت بود.
عده‌ای در روستا‌های دور و کم برخوردار، خانه و زندگی‌هایشان ویران شده بود و عده‌ای دیگر هم از خوف تکرار و تشدید مصیبت، تا صبح از نگرانی لرزیدند و چشم بر هم نگذاشتند. عده‌ای هم با پراکندن شایعات بی‌اساس و حتی تا حدودی احمقانه و غیر علمی، بر روی آتش ترس دیگران بنزین ریختند. من هم طبق معمول، فقط نشسته بودم و مثل عدسی دوربین فیلم‌برداری اوضاع را نگاه می‌کردم تا چیز تازه‌ای از مفهوم "انسان" بیاموزم.
شما اما مرا چنان شرمسار و غافلگیر کردید با احوال‌پرسی‌ها و دل‌نگرانی‌های قشنگتان، با پیام‌های بسیار پُر مهرتان، با توصیه‌های دوستانه‌تان، با جوش‌زدن‌ها و استرس‌تان از راه دور، که وقتی داشتم به خواب می‌رفتم احساس زیبای تنها نبودن داشتم و فهمیدم با وجود زشتی‌های زیاد دنیا باز هم اصل انسان چه زیبا مانده است.

تا همیشه مهرتان را قدردانم.🙏❤️