در بیابان صدای باران. در زندگی‌ بوی معجزه می‌آمد

#مناسبت

در بیابان صدای باران
در زندگی‌ بوی معجزه می‌آمد

باران تو بودی
اعجاز، میلاد تو بود نازنینم.

😍🌺❤️ببخشید دیگه🙈 تولد دو سالگی دختر عزیزمه امروز.
امیدوارم همگی دلشون شاد و لبشون خندون باشه