چه خیال کرده‌ای؟. به گمانت لابد می‌آیم التماست می‌کنم که برگردی؟

چه خیال کرده ای؟
به گمانت لابد می آیم التماست می کنم که برگردی؟
یا سر همین کوچه که رفتی می نشینم تکیه به دیوار و زانوی غم به بغل؟
آن رفتنی که با پای خودش رفت اگر هم بیاید دیگر آن نیست که رفته.

راستی!
دیده ای این روز ها پائیز دارد کولاک می کند؟
هوا هم چقدر سرد شده؟
به من چه !
ولی آیا دست گرمی داری برای فشردن؟
یک جیب و دو دستت به راه است؟
اصلا به من چه !
ولی . . .

آخرش هم این پائیز دمار از روزگار آدم در می آوَرَد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii

#متن