کلام دوستانه …عرض ادب و احترام خدمت تک تک شما خوبان

کلام دوستانه.

عرض ادب و احترام خدمت تک تک شما خوبان. عذرخواهم بابت وقفه ای که در فعالیت کانال پیش آمد، و بسیار بسیار سپاسگزار از شما عزیزان که صبوری کرده و ماندید.
راستش وقتی دیدم حدود چهل نفر از اعضاء کانال را ترک کرده اند(که البته طبیعی بود) قدری ناراحت شدم؛ اما خواندن پیام های محبت آمیز زیادی که شما نازنینان برایم فرستاده بودید و نشان از پیگیری و علاقه مندیتان نسبت به کاغذ خط خطی داشت، مرا شگفت زده، مسرور، شرمگین، و البته ثابت قدم تر از پیش کرد.

پاینده و برقرار باشید.
م.سرخوش