نیازی به حکم داور نیست! من خودم را سه بر صفر بازنده اعلام می‌کنم و اصلا به میدان نمی‌آیم

نیازی به حکم داور نیست! من خودم را سه بر صفر بازنده اعلام می کنم و اصلا به میدان نمی آیم.
غروب جمعه و دلتنگی و باران، بازی کنم باختم خیلی سنگین تر است.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii