مسخره‌بازی.. فکرش را که می‌کنم می‌بینم انگار من و خانواده‌ام همیشه در اوج بودیم

#داستانک

مسخره‌بازی

فکرش را که می‌کنم می‌بینم انگار من و خانواده‌ام همیشه در اوج بودیم. با خانواده قدیمی‌ام که زندگی می‌کردم، هروقت چیزی مثل دوچرخه، کفش اسکیت، راکت بدمینتون، و... می‌خواستم، پدر می‌گفت:

_تو اوج گرفتاری، همین حالا که داریم با هزار قرض و بدهی خونه می‌سازیم، تو هم مسخره‌بازیت گرفته؟!

بعداز سال‌ها، امروز که پسرم پرسید می‌شود برایش پلی‌استیشن بخرم؟! سرش داد زدم:

_تو اوج گرفتاری، حالا که داریم برای قرض و بدهی خونه بابابزرگِ خدابیامرز رو می‌فروشیم، تو هم مسخره‌بازیت گرفته؟!


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii