هنر سرمایه گذاری این کانال تلاشی ست در جهت اینکه همه ما بتوانیم با رعایت و یادگیری نکاتی ساده، سرمایه گذاری بهتر و پربازده تر داشته باشیم. www.shahabmousavi.com ارتباط با من: @shahabmousavii لینک عضویت: @investing_art هنر سرمایه گذاری ۰۷:۲۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ فایل صوتی بررسی بازار از زبان شهاب موسوی.۴ مرداد هنر سرمایه گذاری ۱۶:۱۴ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ پانویس:. ایشون خودشون از خبرگان بازار هستند🌹 هنر سرمایه گذاری ۱۶:۱۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ استاد موسوی عزیز بسیار عالی 🌺صحبتهای قبل ورود شما به استودیو گوش کردم واقعا عالی 🌺بود عالی بود 💐قربان، بنده بجد عرض میکنم کاملا سخنان شما ناطق و واضح و شیوا و بدور از هرگونه ابهامی بیان شد. امیدوارم با رهنمودهای گوهربار شما عزیزان و بزرگان بازار، سهامداران عزیز بسوی ساحل ارام هدایت شوند. 💐 انشالله ... هنر سرمایه گذاری ۱۶:۱۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ حتما در کانال گوهر بارتان این جملات بنده ارسال فرمایید هنر سرمایه گذاری ۱۵:۰۳ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ پاسخ کوتاه به صحبتهای آقای صحرایی، در برنانه این هفته رادیو بورس در موضوع بلوک زنی امیدوارم مثمر ثمر واقع شود🌹 هنر سرمایه گذاری ۱۲:۵۷ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ ساعت ۱۷:۳۰. برنامه مناظره با موضوع بنیانهای فساد اقتصادی با حضور بنده و جناب آقای دکتر شقاقی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام). رادیو گفتگو هنر سرمایه گذاری ۰۹:۵۱ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ کامیار فراهانی. دلم میخواد دو کلمه حرف جدی براتون بزنم.. بزرگ شدن واقعا کار سختی نیست هرکسی انگیزه داشته باشه که خودش رو از فقر و بی پولی نجات بده با یکم به در و دیوار زدن میتونه خودش رو یکی دو پله بالا بکشه. ولی خوب موندن کار سختیه چون انگیزههای قبلی تغییر کرده یا اصلا وجود نداره، نیازهای جدید به وجود اومده (مثلا تغییر سطح زندگی). این باعث میشه خیلی از آدمها چند تا پلهی اول رو خیلی خوب طی کنند ولی بعدش دچار رخوت بشن. تنبلی کنند. بیشتر دنبال لذت باشند و رشد شون متوقف بشه. این موضوع باعث میشه ما حجم زیادی ادم به نسبت با تجربه داشته باشیم که دائم از بازار شکست بخورند. نتونند انعطاف پذیری خودشون رو حفظ کنند و دائم درصد سودشون کاهش پیدا کنه. هیچ با تجربهای نیست که. اولا این مساله - کم شدن انگیزه، تنبل شدن و افتادن تو تله اینکه من همه چی رو میدونم - رو رد کنه. ... هنر سرمایه گذاری ۰۳:۲۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ تا پایان هفته بازار (شاخص کل) روزهای سرنوشت ساز و در عین حال سختی را پیش رو خواهد داشت کم کم داریم به محدوده مقاومتهای مهم نزدیک میشیم، امروز هم بازگشاییها زیاد است و بازار کم کم سنگینتر میشود برای حرکت. حالا باید دید آیا به اندازه کافی محرک برای رشد وجود دارد یا خیر هنر سرمایه گذاری ۲۰:۰۰ ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ دوستان گرامی انشالله فردا تلاش میکنم فایل صوتی مفصلی از بازار و شرایطش منتشر کنم هنر سرمایه گذاری ۱۹:۵۹ ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ بعضی وقتها توی اوج خستگی، یه پیام تشکر صادقانه، بدلیل یه موضوع ساده و در واقع یک انجام وظیفه، خستگی رو از تن بیرون میبره و با کلی ممنون از آقای مترقی عزیز از بهبهان هنر سرمایه گذاری ۱۳:۲۰ ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ نشست سه نفره بررسی بازار، در اتاق شلوغ من، با دو نفر از اعضای محترم دوره کلوپ سرمایه گذاران موفق راستش دلیل تشکیل این جلسه صرفا ناهماهنگی بود، اما نتیجه آن دلپذیر بود و در حدود ۲ ساعت با دوستان گپ دلنشینی زدیم. ممنون از آقای دکتر کتال گرامی و جناب شاماری عزیز. خاطره خوبی بود🙏 هنر سرمایه گذاری ۰۷:۳۶ ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ 👆👆👆تالار حافظ، امروز👆👆👆 هنر سرمایه گذاری ۲۱:۱۰ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ دوستان گرامی. در اولین فرصت فایل صوتی در راستای صحبتهای آقای صحرایی منتشر خواهم کرد هنر سرمایه گذاری ۲۰:۴۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ پادکست ۲ مرداد ۱۳۹۵ رادیو بورس.. مصاحبه با علی صحرایی معاون عملیات بازار شرکت بورس برای شنیدن پادکست این هفته از لینک زیر عضو کانال رادیو بورس شوید:. هنر سرمایه گذاری ۱۷:۴۶ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ جناب عباد در مورد اعتراض درخصوص شپلی نظر متفاوتی نسبت به نظر من دارند هنر سرمایه گذاری ۱۷:۴۶ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ هر اعتراضی به رویههای غلط و تبعیضهای موجود قابل تقدیر هست، هر اقدامی که باعث شه بازار ولو یه چیکه شفافتر بشه، اقدامی درسته، همه هنر سرمایه گذاری ۱۷:۲۹ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ من میگم ما اگر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی رو باب کردیم - صرف نظر از عاقلانه و مفید بودن یا نبودنش - نباید وسط مسابقه اسب اگر یه شرکت حسابرس قانونیش معتقده اون شرکت میتونه ١٢٠٠ درصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی بده، و سهامدار عمدهاش و مدیریتش قول میده که شرکت رو به سود آوری برسونه، ما نباید خودمون رو تبدیل به آدم بدهی داستان کنیم. تاکید میکنم من اصلا از این بازیها سر در نمیآرم ولی مگه سر سهام گروه سایپا نگفتیم چون کارشناس رسمی دادگستری اینطوری ارزیابی کرده پس حرفش مستنده و مجوز دادیم؟ و سایپا رو گذاشتیم افزایش سرمایه بده و بعدش سیصد و خوردهای معامله بشه و رنا رو گذاشتیم پونصد و خوردهای معامله بشه؟ خب الان چی شده که مرجع تصمیم گیری عوض شده؟. من نه سایپا داشتم نه رنا و حالا نه شپلی ولی فکر میکنم اونهایی که اعتراض به عدم ثبات رویه میکنند اعتراض شون به جاست. تاکید میکنم اصلا کاری به اصل داستان که افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی خوبه یا بده ندارم. صرفا در مورد ثبات رویه و برخورد یکسان بین شرکتها صحبت میکنم. ... هنر سرمایه گذاری ۱۷:۱۶ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ گپ کوتاهی در مورد بازار از زبان شهاب موسوی هنر سرمایه گذاری ۰۹:۱۴ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ به نقل از بورس نیوز:. -------------- هنر سرمایه گذاری ۱۵:۵۱ ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ 📢توئیتر گروه خودروسازی پژو سیتروئن، امضای رسمی قرارداد جوینت ونچر با سایپا را اعلام کرد ‹ 34 35 36 37 38 39 40 ›
هنر سرمایه گذاری ۱۶:۱۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ استاد موسوی عزیز بسیار عالی 🌺صحبتهای قبل ورود شما به استودیو گوش کردم واقعا عالی 🌺بود عالی بود 💐قربان، بنده بجد عرض میکنم کاملا سخنان شما ناطق و واضح و شیوا و بدور از هرگونه ابهامی بیان شد. امیدوارم با رهنمودهای گوهربار شما عزیزان و بزرگان بازار، سهامداران عزیز بسوی ساحل ارام هدایت شوند. 💐 انشالله ...
هنر سرمایه گذاری ۱۵:۰۳ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ پاسخ کوتاه به صحبتهای آقای صحرایی، در برنانه این هفته رادیو بورس در موضوع بلوک زنی امیدوارم مثمر ثمر واقع شود🌹
هنر سرمایه گذاری ۱۲:۵۷ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ ساعت ۱۷:۳۰. برنامه مناظره با موضوع بنیانهای فساد اقتصادی با حضور بنده و جناب آقای دکتر شقاقی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام). رادیو گفتگو
هنر سرمایه گذاری ۰۹:۵۱ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ کامیار فراهانی. دلم میخواد دو کلمه حرف جدی براتون بزنم.. بزرگ شدن واقعا کار سختی نیست هرکسی انگیزه داشته باشه که خودش رو از فقر و بی پولی نجات بده با یکم به در و دیوار زدن میتونه خودش رو یکی دو پله بالا بکشه. ولی خوب موندن کار سختیه چون انگیزههای قبلی تغییر کرده یا اصلا وجود نداره، نیازهای جدید به وجود اومده (مثلا تغییر سطح زندگی). این باعث میشه خیلی از آدمها چند تا پلهی اول رو خیلی خوب طی کنند ولی بعدش دچار رخوت بشن. تنبلی کنند. بیشتر دنبال لذت باشند و رشد شون متوقف بشه. این موضوع باعث میشه ما حجم زیادی ادم به نسبت با تجربه داشته باشیم که دائم از بازار شکست بخورند. نتونند انعطاف پذیری خودشون رو حفظ کنند و دائم درصد سودشون کاهش پیدا کنه. هیچ با تجربهای نیست که. اولا این مساله - کم شدن انگیزه، تنبل شدن و افتادن تو تله اینکه من همه چی رو میدونم - رو رد کنه. ...
هنر سرمایه گذاری ۰۳:۲۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ تا پایان هفته بازار (شاخص کل) روزهای سرنوشت ساز و در عین حال سختی را پیش رو خواهد داشت کم کم داریم به محدوده مقاومتهای مهم نزدیک میشیم، امروز هم بازگشاییها زیاد است و بازار کم کم سنگینتر میشود برای حرکت. حالا باید دید آیا به اندازه کافی محرک برای رشد وجود دارد یا خیر
هنر سرمایه گذاری ۲۰:۰۰ ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ دوستان گرامی انشالله فردا تلاش میکنم فایل صوتی مفصلی از بازار و شرایطش منتشر کنم
هنر سرمایه گذاری ۱۹:۵۹ ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ بعضی وقتها توی اوج خستگی، یه پیام تشکر صادقانه، بدلیل یه موضوع ساده و در واقع یک انجام وظیفه، خستگی رو از تن بیرون میبره و با کلی ممنون از آقای مترقی عزیز از بهبهان
هنر سرمایه گذاری ۱۳:۲۰ ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ نشست سه نفره بررسی بازار، در اتاق شلوغ من، با دو نفر از اعضای محترم دوره کلوپ سرمایه گذاران موفق راستش دلیل تشکیل این جلسه صرفا ناهماهنگی بود، اما نتیجه آن دلپذیر بود و در حدود ۲ ساعت با دوستان گپ دلنشینی زدیم. ممنون از آقای دکتر کتال گرامی و جناب شاماری عزیز. خاطره خوبی بود🙏
هنر سرمایه گذاری ۲۱:۱۰ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ دوستان گرامی. در اولین فرصت فایل صوتی در راستای صحبتهای آقای صحرایی منتشر خواهم کرد
هنر سرمایه گذاری ۲۰:۴۲ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ پادکست ۲ مرداد ۱۳۹۵ رادیو بورس.. مصاحبه با علی صحرایی معاون عملیات بازار شرکت بورس برای شنیدن پادکست این هفته از لینک زیر عضو کانال رادیو بورس شوید:.
هنر سرمایه گذاری ۱۷:۴۶ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ جناب عباد در مورد اعتراض درخصوص شپلی نظر متفاوتی نسبت به نظر من دارند
هنر سرمایه گذاری ۱۷:۴۶ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ هر اعتراضی به رویههای غلط و تبعیضهای موجود قابل تقدیر هست، هر اقدامی که باعث شه بازار ولو یه چیکه شفافتر بشه، اقدامی درسته، همه
هنر سرمایه گذاری ۱۷:۲۹ ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ من میگم ما اگر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی رو باب کردیم - صرف نظر از عاقلانه و مفید بودن یا نبودنش - نباید وسط مسابقه اسب اگر یه شرکت حسابرس قانونیش معتقده اون شرکت میتونه ١٢٠٠ درصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی بده، و سهامدار عمدهاش و مدیریتش قول میده که شرکت رو به سود آوری برسونه، ما نباید خودمون رو تبدیل به آدم بدهی داستان کنیم. تاکید میکنم من اصلا از این بازیها سر در نمیآرم ولی مگه سر سهام گروه سایپا نگفتیم چون کارشناس رسمی دادگستری اینطوری ارزیابی کرده پس حرفش مستنده و مجوز دادیم؟ و سایپا رو گذاشتیم افزایش سرمایه بده و بعدش سیصد و خوردهای معامله بشه و رنا رو گذاشتیم پونصد و خوردهای معامله بشه؟ خب الان چی شده که مرجع تصمیم گیری عوض شده؟. من نه سایپا داشتم نه رنا و حالا نه شپلی ولی فکر میکنم اونهایی که اعتراض به عدم ثبات رویه میکنند اعتراض شون به جاست. تاکید میکنم اصلا کاری به اصل داستان که افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی خوبه یا بده ندارم. صرفا در مورد ثبات رویه و برخورد یکسان بین شرکتها صحبت میکنم. ...
هنر سرمایه گذاری ۱۵:۵۱ ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ 📢توئیتر گروه خودروسازی پژو سیتروئن، امضای رسمی قرارداد جوینت ونچر با سایپا را اعلام کرد