ماتیکانداستان 📚 داستاننویسان و دوستداران داستان 📢ماتیکانداستان را به شیفتگان فرهنگِ ایرانزمین معرفی کنید 📢📢محتوای مطالب، نظر نویسندگان آن است و ممکن است با دیدگاه گردانندگان ماتیکانداستان همسو نباشد. ارتباط با مدیر کانال @vahidhosseiniirani ماتیکانداستان ۱۴:۰۱ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ قصهگویی در فیلم مستند.. شیلا کوران برنارد برگردان فارسی حمیدرضا احمدی لاری. تهران، ساقی، چ نخست، ۱۳۹۰٫۵۳۳ ص.، ۱۰۰۰۰ تومان. شابک ۹۷۸-۶۰۰-۶۱۲۸-۰۴-۷. آیا فیلم مستند هم نیازی به قصه دارد؟. دهههاست که فیلمها به دو گونهی بزرگ داستانی و مستند بخشبندی شدهاند و در جامعهی جهانی، این بخشبندی پذیرفته شده است. ولی اگر فیلم مستند هم به قصهگویی نیاز دارد، چه تفاوتی با فیلم داستانی دارد؟. این پرسشها از مهمترین پرسشهای بنیادینیست که کتاب «قصهگویی در فیلم مستند» میکوشد در ۵۳۳ صفحه و به شکلی کارآمد بدان پاسخ گوید. فیلم مستند، گونهای از سینمای حرفهایست که با درک بسیاری از دوستان ما به عنوان مسیری برای رسیدن به سینمای داستانی بسی ناهمآهنگ است. چه بسیار فیلمسازانی که هرگز به ساخت فیلم داستانی دست نزدند ولی ظرفیتهای گونهی خویش را افزودند و مرزهای آن را گسترش دادند. ... ماتیکانداستان ۱۴:۰۰ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ قصهگویی در فیلم مستند ماتیکانداستان ۱۳:۰۸ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ ویرایشآموزی ۴. از دکتر بهادر باقری، دانشگاه خوارزمی ماتیکانداستان ۱۱:۱۸ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ : امسال، بعد از تقریبا سی سال، بسیاری از همکلاسان دانشکدهام را اول در تلگرام و بعد در دیدارهای حضوری دوباره پیدا کردم مثل پرندگان مهاجری بودند که سالها پیش ناگهان دیده بودی در اطرافت پیدا شدهاند و بعد دیگر رفته بودند، و تو هیچ وقت فکر نمیکردی ممکن است یک روز دوباره پیدایشان شود … این دیدارها خاطرات بسیاری را برایم زنده کرد. ناگهان احساس کردم دوباره دارم یک دوران از دست رفته را زندگی میکنم. رمان بعدی ام دربارۀ این اتفاق و دامنههای آن خواهد بود. دامنه هایی که گاهی دردانگیز هم هستند، اما حتی با دردناک بودنشان هم زیباییهای خیره کنندهای دارند …» بخشی از آن: «نزدیک سی سال است همدیگر را ندیدهاند. وقتی که همکلاسیهای ۵۶، پزشکانی که در سال ۱۳۵۶وارد دانشکدۀ پزشکی دانشگاه تهران شده و در آن دانشگاه درس خوانده بودند، دوباره در ۵۶ سالگی خود همدیگر را پیدا کرده و با همدیگر گروهی تشکیل دادند، آن دو چند بار همدیگر را دیدند، که در ماههای اول از عمر آن گروه بود. بعد دیگر هیچ وقت همدیگر را ندیدند و حالا که عمر گروه داشت به پایان میرسید، آنها باز توانسته بودند همدیگر را پیدا کنند. مرد میگوید:. «یادت است وقتی که در سال ۱۳۵۶ وارد دانشگاه شدیم سالهای تحصیلی علوم پایه هر کدام سه ترم بود؟». زن با لبخندی سرش را تکان ... ماتیکانداستان ۰۲:۰۳ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر.. طوفان. بر اساس اثر شکسپیر کاری از تئاتر ۸۸ و کمپانی تئاتر سیکومور. دراماتورژ: اصغر نوری. (با استفاده از ترجمه فارسی ابراهیم یونسی و ترجمه فرانسه ژان پی یر گی). کارگردان: اصغر نوری و کریستوف مرشیان. بازیگران: محمد رضا چرختاب، یلدا صرافی، ندا فرهنگ مهر، مهرداد نیکجو، کریستوف مرشیان فلوریانگری، لویک ریچارد، روبن اوکوردیه، توم دورن، سارا رینو، لوئیز فارژ، کریستل بودو، لیلا تون …آهنگساز: فرشاد حقیقی. گروه موسیقی:. فرشاد حقیقی؛ سه تار، تنبور، دف. کاوه دینوری؛ فلوت. طراح حرکت: شلاله قدسی. ... ماتیکانداستان ۰۰:۲۳ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ ◀️ رمان الفبا و جنا یت / آگاتا کریستی /مترجم: محمد قصاع 👇👇👇 ماتیکانداستان ۱۴:۴۵ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ مطلب پست مدرنیسم و ما/ نوشته دکتر امیر علی نجومیان را در وبلاگ: دریچهای به داستان ونقد لطفا بخوانید پستمدرنیسم چیست و چه نسبتی ب انجمن ماتیکان داستان. ماتیکانداستان ۱۳:۵۳ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ زبان و ادب و فرهنگ ملی ایرانیان، از هر قوم و شهر و زادبومی، مدیون حکیم خردمند توس است از این رو کتابخوانها و دوستداران فردوسی بزرگ شایسته خواندن بهترین تصحیح از شاهنامهاند. از میان تصحیحهای گوناگون شاهنامه بهترین نسخه را دکتر جلال خالقی مطلق فراهم آورده که ما هم مطالعه آن را به شما سفارش میکنیم ... ماتیکانداستان ۱۳:۴۵ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ امروز را زادروز شاعر توس، «فردوسی» بزرگ دانستهاند؛.. متبرک باد نام تو … ❤️ ماتیکانداستان ۱۳:۳۲ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ ۷۸ سال پیش در چنین روزی، ژرژ ملییس شعبدهباز سینما درگذشت ماتیکانداستان ۱۳:۳۲ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ فریبرز صالح، کارگردان فیلم «سفیر» درگذشت. منبع: ایسنا ماتیکانداستان ۱۳:۲۸ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ شاه بی شین در مشهد👇👇👇 ماتیکانداستان ۱۳:۲۶ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ شوفریسم سینما و اکران اتوبوسیستیک مسعود ریاحی - روزنامهی ابتکار شماره ۳۳۴۶ - پنج شنبه ۱بهمن ۹۴ …مسعود ریاحی-دقتی که یک شوفر یا همان کمک راننده در انتخاب فیلم، برای اکران در اتوبوس دارد، به مراتب دقتی بالاتر از هئیت انتخاب اسکار و کن و حتی جشنوارهی فجر است. یک شوفر خوب قطعا میداند که باید فیلمی متناسب با جاده، و مناظر طبیعی، و پرندگان مهاجر در آسمان و گاه کوه و دشت انتخاب کند به طوری که بتوان در میان سکانسها نگاهی به دشت انداخت، نگاهی به آسمان و حتی نگاهی به تپه هایی که همچون فیلهای سفید در گوشهی بیابان افتادهاند. اتوبوس میلرزد و گاهی این لرزش جهان چشمی ما را آستیگمات میکند (دوبینی)، شوفرها حتی این مولفه مهم را نیز در انتخاب فیلم لحاظ میکنند که فیلمی انتخاب کنند که لرزیدن یا نلرزیدن، مسئلهاش نباشد و چیزی مهمتر را دنبال کنند. از آنجا که ترمینال، این میعاد گاه جداییها، و از انجا که در هر جدایی طعمی از مرگ نهفته است، محل خروج و ورود این اتوبوس هاست و انگار اتوبوس به مثابه آمبولانسی میان مبدا و مقصد است، شوفرها حتی این را هم لحاظ میکنند که فیلمی انتخاب کند که بویی از کاباره بدهد و جای خالی کافههای فیلم فارسی را ... ماتیکانداستان ۱۳:۲۶ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ انیمیشن کوتاه ضیافت. برنده اسکار ۲۰۱۵.. 👆👆👆 روایتیست فانتزی از دوستى … ماتیکانداستان ۱۳:۲۴ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ شصت و سومین شماره «داستان همشهری» منتشر شد ماتیکانداستان ۱۳:۲۳ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ پروندهی ویژهی سایتهای ادبی. به مناسبت یکسالگی فعالیت پایگاه انجمن رمان ۵۱ مصطفی انصافی- سردبیر. یک سال از آغاز فعالیت پایگاه انجمن رمان ۵۱ گذشت. به مبارکی یک سال فعالیت پیوسته که محصولش - به گواه اهالی ادبیات - کارنامهای پربار و قابلدفاع در حمایت جدی از ادبیات داستانی و ناشران ایرانی بوده است، تصمیم گرفتیم ویژهنامهای منتشر کنیم؛ اما نه به سبک و سیاق ویژهنامههای مشابه که پر است از تعریف و تمجید از خود. در همین راستا تصمیم بر آن شد که به معرفی و بزرگداشت ده سایت موفق ادبی بپردازیم. از مدیران و سردبیران سایتهای ادبی خواستیم تا از سایت و فعالیت سایتشان برایمان بگویند؛ چه آنها که سالهای سال است فعالاند و چه آن چه آنها که فعالیتشان متوقف شده است. خواستیم از هر آنچه که فکر میکنند دانستنش برای اهالی ادبیات جالب است برایمان بگویند، از ایدههایی که در سر داشتهاند و دارند. از بیمها و امیدهاشان. از خستگیها و لذتهاشان؛ و این گونه بود که سینا حشمدار از ادبیات ما، میثم ریاحی از پیادهرو، میترا الیاتی از جن و پری، کیوان خلیلنژاد از حضور، امیرحسین شربیانی از دوشنبه، بهنام ناصح از ماندگار، حمیدرضا امیدی سرور از مد و مه، عزیز حکیمی از نبشت و سعید طباطبایی از ... ماتیکانداستان ۱۱:۲۷ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ بولوار پارادیس. محمدرضا ذوالعلی.. بلقیس سلیمانی به رمان بلوار پارادیس: رمان بلوار پارادیس نوشته محمدرضا ذوالعلی بسیار خواندنی است. خواندن این رمان را به آنها که یک داستا ن پلیسی جنایی پر کشش میخواهند و در ضمن از رما ن توقع نگاه ظریف و دقیق وفلسفی به جهان دارند پیشنهاد میکنم. این رمان را نشرنون منتشر کرده است. ... ماتیکانداستان ۱۱:۱۰ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ ویرایشآموزی ۳. [شمارهٔ ۲ صوتی ندارد.]. از دکتر بهادر باقری، دانشگاه خوارزمی ماتیکانداستان ۱۱:۰۸ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ #پرندگان_میروند_در_پرو_میمیرند#رومن_گاریbookhapdf ماتیکانداستان ۰۰:۱۶ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ آخرین کتابی خواندم داستانهای کوتاهی از جیمز جویس د ر دوبلینیها بود که هفته گذشته درباره آن نوشتم و قبل از آن بینایی ژوزه ساراماگو را خواندم -. بینایی کتابی است درباره دموکراسی - قصه - قصه سرکوب گران در شهری خفقان زده - مثل کتاب کوری - داستان در شهری لامکان در بی زمان میگذرد - قهرمانها اسم ندارند و مثل کوری که دکتر - زن دکتر - دختر روسپی - پسر لوچ نام داشتند به نام مقامات - شهردار - رییس جمهور و … خوانده میشوند - و شهر و خیابانها اسم ندارد -. داستان از یک انتخابات شروع میشود که مردم در آن شرکت نمیکنند اما ناگهان به حوزهها میایند اما رایها همه سفید است! هییت حاکمه این را خرابکاری میداند و به تفتیش عقاید میپردازد و فکر میکند عدهای مردم را بر علیه حاکمیت تحریک کردهاند و مردم را در شهر زندانی کرده خود از بیرون نظاره میکنند اما مردم خود و شهر را کنترل میکنند و.،. هییت حاکمه شروع به جاسوسی میکند تا عواملی که فکر میکند رهبری مردم را به عهده دارند دستگیر کند - از نظر آنها زن چشم پزشک داستان کوری - که تنهای بینای شهر بود و گروهی را رهبری میکرد مقصر است و دست اخر او را میکشند و سگ داستان کوری صورت او را میلیسد و کشته میشود و مردم صدای زوزههای سگهای دیگر را میشنوند. ... ‹ 325 326 327 328 329 330 331 ›
ماتیکانداستان ۱۴:۰۱ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ قصهگویی در فیلم مستند.. شیلا کوران برنارد برگردان فارسی حمیدرضا احمدی لاری. تهران، ساقی، چ نخست، ۱۳۹۰٫۵۳۳ ص.، ۱۰۰۰۰ تومان. شابک ۹۷۸-۶۰۰-۶۱۲۸-۰۴-۷. آیا فیلم مستند هم نیازی به قصه دارد؟. دهههاست که فیلمها به دو گونهی بزرگ داستانی و مستند بخشبندی شدهاند و در جامعهی جهانی، این بخشبندی پذیرفته شده است. ولی اگر فیلم مستند هم به قصهگویی نیاز دارد، چه تفاوتی با فیلم داستانی دارد؟. این پرسشها از مهمترین پرسشهای بنیادینیست که کتاب «قصهگویی در فیلم مستند» میکوشد در ۵۳۳ صفحه و به شکلی کارآمد بدان پاسخ گوید. فیلم مستند، گونهای از سینمای حرفهایست که با درک بسیاری از دوستان ما به عنوان مسیری برای رسیدن به سینمای داستانی بسی ناهمآهنگ است. چه بسیار فیلمسازانی که هرگز به ساخت فیلم داستانی دست نزدند ولی ظرفیتهای گونهی خویش را افزودند و مرزهای آن را گسترش دادند. ...
ماتیکانداستان ۱۱:۱۸ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ : امسال، بعد از تقریبا سی سال، بسیاری از همکلاسان دانشکدهام را اول در تلگرام و بعد در دیدارهای حضوری دوباره پیدا کردم مثل پرندگان مهاجری بودند که سالها پیش ناگهان دیده بودی در اطرافت پیدا شدهاند و بعد دیگر رفته بودند، و تو هیچ وقت فکر نمیکردی ممکن است یک روز دوباره پیدایشان شود … این دیدارها خاطرات بسیاری را برایم زنده کرد. ناگهان احساس کردم دوباره دارم یک دوران از دست رفته را زندگی میکنم. رمان بعدی ام دربارۀ این اتفاق و دامنههای آن خواهد بود. دامنه هایی که گاهی دردانگیز هم هستند، اما حتی با دردناک بودنشان هم زیباییهای خیره کنندهای دارند …» بخشی از آن: «نزدیک سی سال است همدیگر را ندیدهاند. وقتی که همکلاسیهای ۵۶، پزشکانی که در سال ۱۳۵۶وارد دانشکدۀ پزشکی دانشگاه تهران شده و در آن دانشگاه درس خوانده بودند، دوباره در ۵۶ سالگی خود همدیگر را پیدا کرده و با همدیگر گروهی تشکیل دادند، آن دو چند بار همدیگر را دیدند، که در ماههای اول از عمر آن گروه بود. بعد دیگر هیچ وقت همدیگر را ندیدند و حالا که عمر گروه داشت به پایان میرسید، آنها باز توانسته بودند همدیگر را پیدا کنند. مرد میگوید:. «یادت است وقتی که در سال ۱۳۵۶ وارد دانشگاه شدیم سالهای تحصیلی علوم پایه هر کدام سه ترم بود؟». زن با لبخندی سرش را تکان ...
ماتیکانداستان ۰۲:۰۳ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر.. طوفان. بر اساس اثر شکسپیر کاری از تئاتر ۸۸ و کمپانی تئاتر سیکومور. دراماتورژ: اصغر نوری. (با استفاده از ترجمه فارسی ابراهیم یونسی و ترجمه فرانسه ژان پی یر گی). کارگردان: اصغر نوری و کریستوف مرشیان. بازیگران: محمد رضا چرختاب، یلدا صرافی، ندا فرهنگ مهر، مهرداد نیکجو، کریستوف مرشیان فلوریانگری، لویک ریچارد، روبن اوکوردیه، توم دورن، سارا رینو، لوئیز فارژ، کریستل بودو، لیلا تون …آهنگساز: فرشاد حقیقی. گروه موسیقی:. فرشاد حقیقی؛ سه تار، تنبور، دف. کاوه دینوری؛ فلوت. طراح حرکت: شلاله قدسی. ...
ماتیکانداستان ۱۴:۴۵ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ مطلب پست مدرنیسم و ما/ نوشته دکتر امیر علی نجومیان را در وبلاگ: دریچهای به داستان ونقد لطفا بخوانید پستمدرنیسم چیست و چه نسبتی ب انجمن ماتیکان داستان.
ماتیکانداستان ۱۳:۵۳ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ زبان و ادب و فرهنگ ملی ایرانیان، از هر قوم و شهر و زادبومی، مدیون حکیم خردمند توس است از این رو کتابخوانها و دوستداران فردوسی بزرگ شایسته خواندن بهترین تصحیح از شاهنامهاند. از میان تصحیحهای گوناگون شاهنامه بهترین نسخه را دکتر جلال خالقی مطلق فراهم آورده که ما هم مطالعه آن را به شما سفارش میکنیم ...
ماتیکانداستان ۱۳:۴۵ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ امروز را زادروز شاعر توس، «فردوسی» بزرگ دانستهاند؛.. متبرک باد نام تو … ❤️
ماتیکانداستان ۱۳:۲۶ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ شوفریسم سینما و اکران اتوبوسیستیک مسعود ریاحی - روزنامهی ابتکار شماره ۳۳۴۶ - پنج شنبه ۱بهمن ۹۴ …مسعود ریاحی-دقتی که یک شوفر یا همان کمک راننده در انتخاب فیلم، برای اکران در اتوبوس دارد، به مراتب دقتی بالاتر از هئیت انتخاب اسکار و کن و حتی جشنوارهی فجر است. یک شوفر خوب قطعا میداند که باید فیلمی متناسب با جاده، و مناظر طبیعی، و پرندگان مهاجر در آسمان و گاه کوه و دشت انتخاب کند به طوری که بتوان در میان سکانسها نگاهی به دشت انداخت، نگاهی به آسمان و حتی نگاهی به تپه هایی که همچون فیلهای سفید در گوشهی بیابان افتادهاند. اتوبوس میلرزد و گاهی این لرزش جهان چشمی ما را آستیگمات میکند (دوبینی)، شوفرها حتی این مولفه مهم را نیز در انتخاب فیلم لحاظ میکنند که فیلمی انتخاب کنند که لرزیدن یا نلرزیدن، مسئلهاش نباشد و چیزی مهمتر را دنبال کنند. از آنجا که ترمینال، این میعاد گاه جداییها، و از انجا که در هر جدایی طعمی از مرگ نهفته است، محل خروج و ورود این اتوبوس هاست و انگار اتوبوس به مثابه آمبولانسی میان مبدا و مقصد است، شوفرها حتی این را هم لحاظ میکنند که فیلمی انتخاب کند که بویی از کاباره بدهد و جای خالی کافههای فیلم فارسی را ...
ماتیکانداستان ۱۳:۲۶ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ انیمیشن کوتاه ضیافت. برنده اسکار ۲۰۱۵.. 👆👆👆 روایتیست فانتزی از دوستى …
ماتیکانداستان ۱۳:۲۳ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ پروندهی ویژهی سایتهای ادبی. به مناسبت یکسالگی فعالیت پایگاه انجمن رمان ۵۱ مصطفی انصافی- سردبیر. یک سال از آغاز فعالیت پایگاه انجمن رمان ۵۱ گذشت. به مبارکی یک سال فعالیت پیوسته که محصولش - به گواه اهالی ادبیات - کارنامهای پربار و قابلدفاع در حمایت جدی از ادبیات داستانی و ناشران ایرانی بوده است، تصمیم گرفتیم ویژهنامهای منتشر کنیم؛ اما نه به سبک و سیاق ویژهنامههای مشابه که پر است از تعریف و تمجید از خود. در همین راستا تصمیم بر آن شد که به معرفی و بزرگداشت ده سایت موفق ادبی بپردازیم. از مدیران و سردبیران سایتهای ادبی خواستیم تا از سایت و فعالیت سایتشان برایمان بگویند؛ چه آنها که سالهای سال است فعالاند و چه آن چه آنها که فعالیتشان متوقف شده است. خواستیم از هر آنچه که فکر میکنند دانستنش برای اهالی ادبیات جالب است برایمان بگویند، از ایدههایی که در سر داشتهاند و دارند. از بیمها و امیدهاشان. از خستگیها و لذتهاشان؛ و این گونه بود که سینا حشمدار از ادبیات ما، میثم ریاحی از پیادهرو، میترا الیاتی از جن و پری، کیوان خلیلنژاد از حضور، امیرحسین شربیانی از دوشنبه، بهنام ناصح از ماندگار، حمیدرضا امیدی سرور از مد و مه، عزیز حکیمی از نبشت و سعید طباطبایی از ...
ماتیکانداستان ۱۱:۲۷ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ بولوار پارادیس. محمدرضا ذوالعلی.. بلقیس سلیمانی به رمان بلوار پارادیس: رمان بلوار پارادیس نوشته محمدرضا ذوالعلی بسیار خواندنی است. خواندن این رمان را به آنها که یک داستا ن پلیسی جنایی پر کشش میخواهند و در ضمن از رما ن توقع نگاه ظریف و دقیق وفلسفی به جهان دارند پیشنهاد میکنم. این رمان را نشرنون منتشر کرده است. ...
ماتیکانداستان ۱۱:۱۰ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ ویرایشآموزی ۳. [شمارهٔ ۲ صوتی ندارد.]. از دکتر بهادر باقری، دانشگاه خوارزمی
ماتیکانداستان ۰۰:۱۶ ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ آخرین کتابی خواندم داستانهای کوتاهی از جیمز جویس د ر دوبلینیها بود که هفته گذشته درباره آن نوشتم و قبل از آن بینایی ژوزه ساراماگو را خواندم -. بینایی کتابی است درباره دموکراسی - قصه - قصه سرکوب گران در شهری خفقان زده - مثل کتاب کوری - داستان در شهری لامکان در بی زمان میگذرد - قهرمانها اسم ندارند و مثل کوری که دکتر - زن دکتر - دختر روسپی - پسر لوچ نام داشتند به نام مقامات - شهردار - رییس جمهور و … خوانده میشوند - و شهر و خیابانها اسم ندارد -. داستان از یک انتخابات شروع میشود که مردم در آن شرکت نمیکنند اما ناگهان به حوزهها میایند اما رایها همه سفید است! هییت حاکمه این را خرابکاری میداند و به تفتیش عقاید میپردازد و فکر میکند عدهای مردم را بر علیه حاکمیت تحریک کردهاند و مردم را در شهر زندانی کرده خود از بیرون نظاره میکنند اما مردم خود و شهر را کنترل میکنند و.،. هییت حاکمه شروع به جاسوسی میکند تا عواملی که فکر میکند رهبری مردم را به عهده دارند دستگیر کند - از نظر آنها زن چشم پزشک داستان کوری - که تنهای بینای شهر بود و گروهی را رهبری میکرد مقصر است و دست اخر او را میکشند و سگ داستان کوری صورت او را میلیسد و کشته میشود و مردم صدای زوزههای سگهای دیگر را میشنوند. ...